Saturday, 30 October 2010

Tapetsering av langvegg = ferdig :)








Endelig er tapeten oppe på den lange veggen mellom etasjene der trappa skal gå. Var ikke den enkleste veggen å tapetsere med lengder på 5meter. Er en vinyltapet, så ble ganske tung også med lim. Har gledet meg til å se den oppe helt siden jeg kjøpte den og det ble akkurat like bra som jeg håpet og trodde :) Hurra :)

Er full fart i huset i dag. Det blir malt lister, vegger, montert garderobeskap på soverom og tettet rundt vinduer. Veldig kjekt å ha en stor familie som man kan sette i sving :) Selv er jeg arbeidsleder og sitter med beina høyt og venter i spenning på når mini har tenkt å titte ut. Kan jo skje når som helst egentlig! :)

Ha en god lørdag alle sammen! Bilder av dagens alle prosjekter kommer senere!

5 comments:

Camilla Jørgine said...

Veldig fin tapet!! Ser ut til at det var litt jobb med å få den på plass, men då er det jo godt med god hjelp!!

Tenk at mini kan komme når som helst, spennande og det blir jo spennande å sjå om det blir lillesøster eller lillebror til A :)

Lykke til og STOR klem Cam

Jeanette said...

En super lekker tapet! Et godt sammarbeide må til for å få til slike lange lengder:)

Tenker stadig på dere om dagen...mon tro om de er på sykhuset nå...???

Lykke til!

HUSET PÅ HØYDEN said...

KJEMPE FINT!!!
klem vilde

carina said...

Det blir KJEMPE FIIINT!!!
Gleder meg til å se live :) :)

KLEM Carina

Alfasinteriør said...

Nydelig tapet..Lykke til med alt som gjenstår..Syntes slikt er storkos..Blir spennende å se det ferdige resultatet.
Ønsker deg en riktig god søndag.

Klem Alfa