Thursday 5 May 2011

Gammelt bord






På kjøkkenet har det flyttet inn et gammelt bord. Bordet har stått på kjøkkenet hos bestemor og bestefar. Har tidligere skrevet at jeg har lyst til å lage en kjøkkenøy som denne hos Marits vita skrin. Så den for lenge siden og syns den var så fin, så har hatt i hodet under hele byggingen at vi skal gjøre noe tilsvarende. Er så bra at man kan finne inspirasjon 
på andre blogger!! :)

Først syns jeg det tok litt for mye plass, men nå begynner jeg å venne meg til det, så kanskje det får bli her :) Planen er å male bordet, men hvilken farge? Grått, hvitt eller svart? 
Hva syns dere?

God natt :)

3 comments:

Anines hvite verden said...

Så lekkert bord! :) Nå er jeg veldig glad i svart da ;) hehe så jeg ville nok gått for det! Men grått er også kult! Blir en tøff kontrast på kjøkkenet inntil det hvite! :) Øsnker deg en good helg! Klem Anine

EKTE INTERIØR said...

Hei! Takk for hilsen hos meg. Kjøkkenhage må man ha! :-) Det var et kjempefint bord! Enkelt og pent. Nesten synd å male det... Men det hadde nok blitt kjempepent i hvitt også... :-)

Hem och Lycka said...

Vilket vackert bord! Vitmålat eller behåll som det är tycker jag.

kram Mia