Monday 11 May 2009

I full sving hos bestemor

Det er jammen ikke dårlig å være 78år gammel og pusse opp! Bestemor har furuvegger og tak både i tv-rommet og i soverommet. Dette gjør at rommene er veldig mørke ettersom de ligger mot nord. Derfor skal hun pusse opp. Nå skal det bli lyst å fint og hun har kjøpt ny sofa og ny seng. Vi skal (heldigvis) ikke male selv, men vaske veggene og to lag med kvistlakk, det fiksa vi. Gikk faktisk fortere enn forventet. Bestemor kokte grøt til oss og holdt oss med selskap. Håper virkelig jeg blir så sprek når jeg er 78år! Her kommer litt bilder:

3 comments:

Camilla Jørgine said...

Wow, for ei dame! Håpe inderlig at eg held meg bra og ikkje går av veien for litt oppussing når eg er 78 år!!

God veke til deg, Elin!!

Klem Cam

Jeanette said...

Hei Elin!

Så nå har du oppdaget meg i blogg verdnen, ha, ha...
Du har jammen noe å leve opp til meg ei så sprek bestemor!

Vi snakkes/ses/blogges!
Klem Jeanette

Elise Volen - Mellom drøm og virkelighet said...

Sprek bestemor ja!! :) Men da fikk jeg svaret vi lurte på hjemme... for mamma lurer på hvem som er like gammel som bestefar og gikk i klasse med han.. fyller 80 år om en uke vettu :) vi visste de begynte på skolen samtidig, men har hørt at de var ikke så nøye på når og hvor gamle de var når de begynte... mer viktig at de hadde noen å dele skoleveien med.. :)