Monday 8 March 2010

Vårtegn 8.mars

Etter en kald vinter er det jammen en stund siden gradestokken viste plussgrader. (Er jo bare såvidt, men dette bildet er tatt da vi kom hjem, og tror det har vært varmere på dagen i dag)Håper den trenden blir værende og at dette betyr at våren er på vei for fullt!! Har vært deilig sol i dag og jeg (Elin) har kost meg på jobb. Deilig å jobbe i barnehage i tiden fremover! I dag har vi kjempet oss opp til skogen i masse snø og der har vi gravd snøhytter og kost oss med pytt i panne. Slike dager vil både voksne og barn ha flere av!
I går var vi ute sammen med gode venner. Vi grillet falukorv og koste oss! Etter en så hvit vinter kjennes det nesten uvirkelig at naturen igjen kan bli grønn, derfor var det oppløftende å se at det faktisk fortsatt er noe grønt som lever under all snø :)
Se flere vårtegn ved å trykke her.

1 comment:

Marianne said...

Kjære guttemamma

Jeg "frir" til dere her i bloggverden om litt hjelp! Lurer nemlig på om du kunne tenke deg å bruke noen minutter på å dele dine meninger med meg og samtidig bli med i trekningen av min give-away.

Blir kjempeglad for all hjelp!

Klem fra Marianne