Wednesday 20 April 2011

Trappa er ferdig :)









I går ettermiddag var trappa (det kan kanskje ikke kalles trapp når det ikke er noen trinn? Nuvel...jeg kaller det trapp!) ferdig og da var jeg ikke sen med å pynte litt :) Litt usikre på om det blir noen trinn ned fra plata. Skal jo fylle på grus, og da er vi ikke sikre på om det trengs. Har vurdert rekkverk, men har kommet frem til at vi ikke vil ha det. Har innviet den i dag og det er så kjekt for både voksne og barn å kunne løpe opp og ned på trappa. Heller ikke dumt å ta morgenkaffen på trappekanten.




På kvelden åpnet jeg dørene for mine venninner!! Alle hadde med et bidrag til maten hver og vi spiste oss propp mette :) En utrolig koselig kveld syns jeg! Jeg hadde lyst til å pynte bordene litt mer enn jeg gjør til vanlig og brukte påskeegg godis som jeg har vist dere før til pynt. Det godiset kan brukes til så mangt, 
og godt er det også!!

Her i Indre Østfold har solen skint i hele dag også. Deilig!! Håper sola har kommet for å bli :)

Ha en god kveld :)

3 comments:

Silje Sol said...

Kjempefine påskebilder, får vårstemning, gleder meg til å følge bloggen din :)
GOD påske!
Klem Silje

Unknown said...

Så fint det var!!! Kjempe koselig med det lille drivhuset med blomster i ;o))))

Påskeklem Elisabeth

Fru Ruud said...

Kjempe koselig trapp!!
God påske!
Klem Annette