Monday 20 June 2011

Loppis er poppis - del 2 :)





På lørdag var jeg på loppemarked igjen og se hva jeg fant!! En fin gammel stol som man kan snurre på og "tippe" med :) Har lyst til å ha den ved kontoret, men der har vi jo en ganske så ny,myk og behagelig stol. Hmm..... vi får se ;)

Også fant jeg to gamle vinballonger i glass. Trenger en ordentlig vask for de er ganske så støvete.
Vet ikke hvor jeg skal ha de enda, men skal nok  finne ut det etter hvert :)

Så får vi se om det kommer flere loppis er poppis innlegg denne sommeren, 
det håper jeg på!

God natt!

P.s Se flere bilder av tidenes mest fantastiske 330års fest på 
Carina sin blogg Carinahjemmet :)

2 comments:

Jenny - supersnella said...

du tuller! For en überkul stol!!! Og vinballonger blir jo aldri feil ;) Herlige funn!!

God tirsdag!
klem

Familiene Buer Buer og Kolnes said...

Den stolen var bare helt fantastisk!! Heldige du!! skjønner det var en loppis det var dumt å gå glipp av... Håper på flere sjanser i løpet av sommeren!

klem