Wednesday 3 August 2011

Loppis er poppis - del 3 :)






En lørdag i sommer var jeg på 2 loppiser i Årjäng, Sverige. Linda (Jolins Home) arrangerte loppis i bakgården til butikken og den andre loppisen var på Hembygdsgården. 

Er meget fornøyd med alt jeg fant den dagen. En tallerkenhylle har jeg lett etter lenge og den fant jeg hos Linda sammen med 8 Norgesglass og en liten piketitter.  En "Sockerlåda" har jeg også sett etter lenge og denne fant jeg på Hembygdsgården sammen med en kurv og et lite desiliter mål. 

Tingene er allerede i bruk og plassert ut rundomkring i huset :)

1 comment:

silje sol said...

Hei!
Så fantatiske loppisfunn :)
Det er så gøøøy!! Jeg elsker loppemarked, og jeg er nok ikke alene om det!
Tallerkenhyllen var helt herlig,
norgesglass er alltid kjekt, og den lille speilkommoden var søt!
God sommer videre, for nå er det virkelig sommer, ihvertfall i Bergen!
Klem Silje