Monday 26 September 2011

Speilhylle


God morgen :)

Ville visse dere bilde av den fine hylla som jeg fikk av mine foreldre på bursdagen min. Endelig har den kommet i hus og forhåpentligvis kommer den seg opp på veggen  bak sofaen snart!!


I helgen har vi feiret kjærligheten til to venner av oss. Et fantastisk bryllup! Bruden var vakrest, brudgommen kjekkest, stemningen god og størst av alt er kjærligheten! 

Ellers er det mye som skjer for tiden, noe som resulterer i litt stille dager her på bloggen, men kommer sterkere tilbake! 

Ha en god dag!!

6 comments:

Anines hvite verden said...

Så fin hylle du har fått! :) Koselig med innlegg hos deg igjen! Ha en fin fin dag! :) Klemmer

Villa Minde said...

Ååå den var fin!! Kommer til å bli lekker bak sofaen ;o) Ingenting er som bryllup nei <3 Ønsker deg en herlig mandag! Klem fra meg

MissMette said...

Hei Elin :)
En liten stund siden jeg var innom deg, beklager det – men timene strekker ikke alltid til. Mye flott her hos deg, og mange fine innlegg. Nydelig hylle du har fått deg, har ønsket meg en slik lenge jeg også :) Veldig stilig det vinduet dere har laget i trappeoppgangen også, så herlig… og virkelig et magisk bilde litt lengre nede her sukk elsker slike bilder ღ Tror jeg var inne å så bidraget ditt om høstemning på trappen som NIB hadde, men la ikke igjen en kommentar – veldig koselig du har gjort det her ღ syns det er så fint med sink og lilla sammen… Takk for titten, og inspirasjon og så ønsker jeg deg en flott onsdag og uke som er… Klem fra Mette

Kremmerhuset said...

Så fint at du liker det! Butikken i Töcksfors åpner i midten av oktober - kommer tilbake til eksakt dato :-)

Anonymous said...

Hei, nydelig adventsstjerne Hvor har du kjoept den?

Hilsen Lene

Jansson bygger hus said...

Hei Lene!!

Den har jeg kjøpt på en butikk som heter Karlsson i Töcksfors. Den er av merket Markslöjd og heter Vallby, de har den helt sikkert flere steder også :)

Hilsen Elin