Monday 17 October 2011

Speil, speil på veggen der...

Så er hylla oppe over sofaen. Ser litt rart ut nå da, når vi ikke har fått opp noe annet på veggen. Ved siden av skal det opp fotografbilder av ungene, må bare få tatt bilder først!!

 Liker denne hylla godt, selv om det er mange rundt omkring som har den og sikker mange som mener den er skikkelig "last year", men det bryr jeg meg ikke så mye om. :) 
Her bor nemlig vi og det er vi som skal trives her. Og denne hylla øker trivselsfaktoren, spesielt på kvelden når lys lyktene skinner i speilene :)
Og her er sofakroken "by night". Og JA vi har sterke pærer i lampene, selv om bildet overdriver litt. Vi mangler nemlig en taklampe her og derfor er det litt mørkt , noe mannen påpeker støtt og stadig. Derfor har jeg gått til innkjøp av litt sterkere lamper, for jeg får ikke bestemt meg hvilken lampe vi skal ha her.... Noen forslag?

4 comments:

Familiene Buer Buer og Kolnes said...

Såå koselig, Elin!
Du er så flink å få lage god og koselig stemning i hjemmet deres.

God mandag!
klem Carina

Anines hvite verden said...

Så fint det ble!! :) Så koselig sofakrok da! ønsker meg grå sofa selv.. hehe! Lampene fra Tine K Home er jo fine, de lampeskjermene som mange har da men.. Jeg får opp ny i stua selv denne uka! Følg med på den ;) tihi..

Ha en fin fin kveld søta!

Klem

Anonymous said...

Hvor har dere lkøpt den flotte sofan? :)))))

Unknown said...

Sååå koselig��hvor kommer den hylla fra? Ønsker meg sånn jeg oxo����