Monday 1 June 2009

Nok en deilig dag!

Det er så deilig med sola som skinner og varmer! I går var det fint vær, og det ser lovende ut i dag også, selv om metologen på radioen ymta noe om at det kommer til å snu. Får nyte så lenge det varer! Jeg hadde bursdag i går og var så heldig å få fint vær på dagen min i år også. M, A og jeg dro inn til Oslo for å spise i går kveld. Koselig! I dag blir det kalas hos oss med familien på mamma sin side. :) Fikk denne buketten av mine elsklinger!

(Buketten er laget av Gunn Marit på Interflora Ørje)

Jeg har vært så heldig at jeg har fått min første award av Anita med bloggen Bygging av drömmehuset vårt! Takk!

1.Kopier utmerkelsen til din egen side.

2.Link til den som gav den til deg.

3.Gi awarden videre til andre bloggere.

4.Link til disse fra din blogg.

5.Legg beskjed til deres blogger at du har noe til dem.

Ettersom man kan være kreativ både gjennom å skape ting og ord/tekster, så gir jeg awarden videre til Jeanette og Camilla. Dere er kreative begge to både med hender og hode :)´ Ha en god dag!

2 comments:

Jeanette said...

Tusen takk Elin, så hyggelig av deg, nå ble jeg glad!Blir spennende å se om får til linkingen til navnene i teksten, det har jeg aldri prøvd meg på:)

Klem Jeanette

Jeanette said...

Jippi!!! Jeg klarte å linke til tekst og, jammen moro å få til nye ting selv om de ikke er store!