Saturday 6 June 2009

Sommer i vinduene

Det er så koselig med sommerblomster i vinduene. Liker grønne planter godt også, men når det blir varmere ute og sola skinner så får jeg enda mer lyst på planter med hvite og lyse rosa blomster. I stuevindu har vi to fine Mårbacka pelargonier. Ble sommer med en gang de kom i hus :) Blomstene er kjøpt av Håns blomster i Töcksfors. Der er også blomstene på trappa kjøpt. I dag var vi en tur på loppis, men kom ikke hjem med så mange skatter. Kjøpte noen Norges glass til 2,50kr stk! Det syns jeg var billig! Ha en fortsatt fin helg!!

3 comments:

Elise Volen - Mellom drøm og virkelighet said...

Skulle ønske det var en sånn I like this-knapp på bloggen og ;) for det er akkurat den følelsen jeg har når jeg ser innlegga dine :) koselig!

Sara said...

Min lille son är nu 7,5 månad. Håller med tiden går alldeles för fort. Vilken fin utsikt ni har från tomten, det är så härligt och rogivande med vatten.

Camilla Jørgine said...

Finfint, Elin!
Tippe både din noverande og kommande heim blir superduper flott og koseleg :)