Saturday 12 March 2011

Favoritt og titt i gangen




Anettes hus har i disse dager en utfordring: Min favoritt! jeg har mange favoritter her hjemme, og det var ikke lett å velge en, men valget falt til slutt på lampa som vi har i gangen. Grunnen til dette er at den ønsket jeg meg lenge og da jeg til slutt fikk den ble jeg så glad! Er noe spesielt med ting man har gått å sikla på og ønsket seg lenge, som man til slutt får i gave eller har spart seg penger til!

Lampa har hengt i gangen i vår første leilighet, over spisebordet i huset vi leide og nå henger den i gangen her. Syns den passer så fint her, både til tapeten og til den gamle kommoden, som også er favoritter her i huset!! Lampa er fra Indiska.

Har du lyst til å se flere favoritter ute i bloggeverden, gå inn her.

5 comments:

Familiene Buer Buer og Kolnes said...

Liebster :)
En liten award fra meg til deg..;)

Nydelig lysekrone! En lekker velkomst å komme i den gangen deres!!

Puten min er selvfølgelig kjøpt på Albertines verden.. og lampa på kjøkkenet har jeg bare spraylakka svart!
Nyt helgen!
Klem Carina

fryd&forandring said...

Hei! Så fin lampa er, skjønner at den er en favoritt!!
Hit kommer jeg gjerne tilbake og kikker!

emilias gömmor... said...

Underbart vacker lampa! Förstår varför det är din favorit!

Kram Mimmi

Fryd & Sjarm said...

Kjempefin lampe! Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Ha en fin uke:)

Anette Willemine said...

Så koselig blogg du har og et vakkert hjem!
Jeg kommer gjerne igjen på besøk her inne!

Ønsker deg en deilig tirsdag!

Klem,
AW